RETNINGSLINJER FOR DEN GODE ADMINISTRATION

  • Alle foreningens bestyrelseshenvendelser til os vil blive besvaret indenfor 48 timer
  • Regnskabsmateriale bliver afleveret til revisor senest 1 måned efter regnskabsårets afslutning
  • Referater fra generalforsamlinger bliver sendt til bestyrelsen senest to arbejdsdage efter generalforsamlingens afholdelse
  • ADLEX-MÜRSCH holder løbende øje med foreningens likviditet
  • ADLEX-MÜRSCH stiller en gratis hjemmeside til rådighed for jeres forening
  • Foreningens bestyrelse får  nem og brugervenlig webadgang til foreningens dokumenter og mulighed for at informere alle medlemmer via hjemmesiden
  • ADLEX-MÜRSCH sørger for udarbejdelse af en kvartalsvis økonomirapportering til bestyrelsen
  • ADLEX-MÜRSCH sørger for månedlig restanceliste til bestyrelsen
  • Foreningen får tilknyttet en fast advokat fra Adlex Advokater P/S, som er klar med relevant rådgivning vedrørende byggesager, finansiering, vedtægtsspørgsmål, eksklusionssager, lejeret m.m.
  • ADLEX-MÜRSCH er lette at træffe. Kontorets og telefonernes åbningstider er mandag-fredag kl. 8.00 – 16.00.
  • Foreningen får mulighed for storkunde rabat på forsikring, revision, realkredit samt finansielle produkter hos banker.